דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחסניות דיו - מלאות דיו חכם 

מאת    [ 12/06/2007 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 4429 פעמים ]

לא אחת כולנו קונים מחסניות דיו מבלי לדעת מה מצוי בתוכן.לכן ,ככל שנדע ונכיר את הנושא יותר לעומקו ,הרי שנצליח לבצע בעבורנו את הקנייה הכדאית ביותר והמשתלמת ביותר של הדיו החדש והמבורך בטרם כניסתו והתיישבותו בתוך המדפסת שלנו. ישנן מחסניות דיו מסוגים רבים והמגיעות בצורות שונות למדי ולנושא זה כמעט ואין סוף – היות וקיימות סוגי מדפסות שונות ורבות ועל כל אחת מהן מתמודדים סוגים רבים ומגוונים של מוצרי דיו ומילוי דיו בשוק החופשי.היצרנים כולם רבים (מי מהם מקצועי ומי לא מקצועי) עד שלעיתים אנו מרגישים כהולכים לאיבוד בתוך כל שפע המידע התקשורתי המוגש לנו במדיות. 

לכן,הדברים שיעזרו לנו לבצע את הקנייה הטובה ביותר של מחסניות דיו הם אלו: 

כוח ההתמחות של מוכר מחסניות הדיו-  נבדוק שראשי הדיו נקנים אצל יצרן המתמצא בדיו ושאינו רק מוכר אותו כדבר נוסף,במקביל לעיסוקים אחרים. ברור הדבר שכאשר ההתמחות הינה בדבר אחד ויחיד הרי שכך גם תראה התוצרת. באיכות משובחת והנאמנה לצרכים שלכם. 

השקעת היחס שמקדיש לנו המוכר בהתאם לציפיותנו- ציפיותנו גבוהות ובהצדקה מלאה.וזאת,מובן מאד היות והדיו נוגע בלב ליבם של הדברים החשובים שאנו זקוקים להם: הדפסות של ידע חשוב,מסמכים וכל מה שאנו זקוקים לו להדפסה. מוכר טוב יודע ומבין שדווקא בשוק כה קשה שכזה להבנה מצידנו (ראשי הדיו אינם מוכרים לציבור ממש) – שהוא יידרש לתת הסברים והנחיות. לכן שימו לב עד כמה המוכר פותר לכם את הלבטים, את אי הוודאות אודות מה לקנות ואת ההתלבטויות הרבות עד לרמה הקטנה ביותר. 

מה במסגרת התקציב שלי יהיה הכי טוב עבורי- (כמויות דיו,כמה זמן יחזיק וכן הלאה)- כמות המידע שמספק המוכר יכולה להיות גדולה או קטנה.אתם תבינו זאת לבד גם בהתאם לטון הדיבור שלו. ישנם מוכרים אשר נהנים לשוחח עם לקוחות (היות והם יודעים שבכוחם לספק מקצוענות)  וישנם אחרים העושים זאת פשוט כדי לצאת ידי חובה ובה בשעה למכור את הדיו אשר ברשותם. זוהי נקודה חשובה להבנה.אלו שני סוגים שונים של מוכרים.דווקא בקניית דיו שנראית כפעולה פשוטה יחסית,הרי שקיים משקל רב להבנה של מה הכי כדאי לקנות בתקציב נתון. מוכר שהינו מספיק הגון וגם השייך לחנות טובה ואשר בעסקיו מצליח,מטבע הדברים יהיה האחרון ש"יעמיס" עליכם דברים שאינכם צריכים ושלא לצורך. הוא יעדיף לספק לכם מידע קונקרטי ויעיל כדי לעזור לכם לקבל החלטה.בדיוק כשם שהוא עושה כלפי כל קוניו הרבים.  

הדרכה והנחיות פרקטיות כאשר צצות בעיות – בשימוש במדפסות ובדיו יש לעיתים בעיות. הן פשוט צצות היות  והאנשים לא מכירים ולא יודעים איך לטפל בהן.למרבה הפלא והשמחה בעיות אלו הינן מזעריות ולמעשה ברות תיקון ציק צאק. כאשר תהיו קונים של מוכר חייכני ומקצועי,הרי שמן הסתם תוכלו תמיד להרגיש יותר בנוח להרים אליו טלפון בכל בעיה שמתעוררת לגבי המדפסת והדפסתה ולגבי מחסניות וראשי הדיו.  

שירות לאחר קנייה- מוכר דיו טוב מבין שהדיו הינו מוצר רגיש. למעשה הוא כל כך רגיש,עד שלעיתים עשויות להתרחש בו התייבשויות, תנודות זעירות של בועות אוויר פנימיות ועוד ועוד. כאשר הינכם קונים במקום בטוח ומוכר,ושהינו מקצועני ,הרי שאתם מבטיחים לכם כתעודת אחריות טיפול מסור בכל בעיה או שמינית בעיה שתתעורר לגבי טיב הדיו.בעיות אצל גורם מקצועי קורות לעיתים רחוקות מאד ובתדירות נמוכה מאד. 

אם תקפידו על מתן תשומת לב ראויה לכל הדברים הללו ,הרי שוודאי וודאי שתזכו לקניית דיו טובה יותר ומשופרת ושתהיה מלווה בהיצמדות לעקרונות השרות הטובים ביותר עבורכם שיסופקו לכם באופן הטיבעי ביותר גם לאחר קניית הדיו עצמו. בסך הכל זו יכולה להיות חוויה לקנות דיו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב